A mai napon a 3. évfolyamos osztályok Beebot pályán oldottak meg vízi élőlényekhez kapcsolódó feladatokat. A csoportok megtervezték az útvonalakat, majd egyesével programozták a robotméhecskét. Az egyes osztályok 4 pályát próbálhattak ki forgószínpad szerűen. A sikeres programozás végén egy-egy vízi vagy víz közelében élő állatról olvashattak rövid tájékoztatót.
Napjainkban a robotika, a digitális kompetencia kiemelt szerepe a mindennapok részévé vált. Ebbe az izgalmas és sokszínű világba segít bevezetni a kódolás. Iskolánk 6.évfolyamos tanulói ma egy játékos foglalkozás keretében megismerkedhettek a kódolás alapjaival. Microbit segítségével űrhajós játékot programoztak, amit a sikeres programírás után ki is próbáltak.
Galéria:
https://www.bekesiiskola.edu.hu/2025-marcius/digitalis-temahet-2025-2-nap#sigProId75b3195451
Képek megtekintéséhez kattintson ide